poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Nosidełko turystyczne NEVERLAND na długie wędrówki


Nosidełko turystyczne dla dzieci KOALA oraz HIPPO renomowanej firmy NEVERLAND to bardzo wygodne i praktyczne rozwiązanie dla dzieci jak i rodziców, którzy są miłośnikami zarówno długich wypraw turystycznych jak i miejskich spacerów.
Nosidełko posiada wiele udogodnień takich jak przewijak, daszek przeciwsłoneczny, pokrowiec przeciwdeszczowy, kilka kieszeni, nóżka do stabilnego stawiania, kieszonka termiczna itd.
KOALA super sprawdza się nawet na długich kilkugodzinnych wyprawach górskich. Wraz z moją 13-miesięczną córeczką wędrowaliśmy po Tatrach odwiedzając schroniska. Wycieczki trwały po kilka godzin a mała naprawdę z chęcią i wygodą podziwiała wszystko co dookoła niej siedząc w nosidełku. Odniosłem wrażenie, iż naprawdę ma frajdę z tych wycieczek. Cieszyła się jak tylko usadzałem ją w nosidełku.
Trzeba natomiast zadbać o jakąś dodatkową poduszeczkę czy coś pod głowę gdy nasza pociecha zaśnie aby miała o co oprzeć główkę.
Link do produktu na naszej stronie: http://dzidziusiowakraina.pl/pl/p/NEVERLAND-Nosidelko-turystyczne-KOALA/412

1 komentarz:

Asport pisze...

Fajnie że dzielisz się opinią o nosidełku z innymi. Prowadzę podobny blog o nosidełkach, który możesz znaleźć tutaj: http://www.nosidelko.com.pl Jestem fanką nosidełek firmy Neverland i mam nadzieję, że inni po przeczytaniu Twojego posta również zaczną aktywnie spędzać czas w górach ze swoim dzieckiem.